חדשות האתר #1

(הצבעות: 2)

פורסם ב-2008-12-11 – 05:24 | מאת

זהו פוסט ראשוני של חדשות האתר. מדי פעם כשיהיו הודעות חשובות לגולשי האתר, זה יפורסם כאן. אנחנו נשתדל שלא לג’אנקר לכם את האתר יותר מדי.

ראשית, תודות.

תודה לכל מי שכתב עלי בבלוג שלו, בעיתון שלו, בפייסבוק שלו, ועוד. אתם הבאתם את מרבית הגולשים שנמצאים פה היום. המשיכו כך, זה מאד כיף לראות שהאתר פורח ומגיע לכל מיני קצוות בארץ מבחינה גיאוגרפית ומבחינת גילאים. ניתן לקרוא כאן על כל המקומות שכתבו עלינו. אם מצאתם משהו שלא כתוב שם, צרו קשר.

תודה גם לכל מי שכותב באתר! מדהים לראות שלא משנה כמה מילים אני מעלה ביום מסוים, בסוף היום התור של המילים גדל חזרה לאותו הגודל, ואף יותר מזה.

ספרו לחבריכם.

אנחנו בימים האחרונים עובדים על איך להקל עליכם בלחלוק את המילים שאתם קוראים באתר. בהתחלה היה אפשר רק לשלוח לינק, או להתקשר. בשבוע האחרון הוספו את כפתור ה-Share של פייסבוק, שהופך את המילה ל-Posted Item בפרופיל שלכם בפייסבוק. מגניב, לא?

ולבסוף, סליחה.

אנחנו מצטערים על העיכוב המטורף שיש בפרסום מילים. נכון לכתיבת שורות אלה, יש במאגר שלנו 380 ערכים שמחכים להיכנס לאתר. עשיתי את הסקר של “כמה מילים להכניס ביום” כדי לראות מה הציבור רוצה. 40% רוצים עשר מילים ביום, 30% רוצים חמש מילים והשאר יחסית זניח. החלטתי לפרסם בימים א’-ה’ 5 מילים, ובימי שישי ושבת לפרסם 10 מילים. פשרה?

מבלי לסתור את הנאמר לעיל, תשלחו לנו עוד מילים! לוקח לנו זמן, אבל אנחנו בסופו של דבר נגיע להכל.

אם המילה שלכם עוד לא פורסמה, זה לא אומר שהיא נדחתה. אנחנו פוסלים מילים במקרים מאד נדירים, ושולחים מייל אישי לכל מי שהמילה שלו נפסלה, עם הסיבה לפסילה ולפעמים עם בקשות לשינוי. אז אם לא קיבלתם כזה מייל, יש סיכוי לא רע שהמילה שלכם פשוט תתפרסם יותר מאוחר. אנחנו רק צריכים את סבלנותכם.

שיהיה סופ”ש נפלא,

אסף שגיא וצוות דורבנות.

  1. 3 תגובות על ”חדשות האתר #1“

  2. 2008-12-11, 08:09

    מאת A guy to the matter

    תודה לך, אחי, על האתר החזק והמאדרפאקינק נחוץ. לך ולכל הנותנים בראש.

    ציון תגובה: 0
  3. 2008-12-11, 12:02

    מאת michaly

    חבל שלא פוסלים מילים לעתים יותר קרובות. במקום כונפה, למשל, שכולם מכירים, אפשר היה להכניס מילה חדשה.

    ציון תגובה: 0
  4. 2008-12-11, 14:11

    מאת אסף שגיא

    כן, אמממם, “כונפה” לא בא במקום שום דבר אחר.
    אני שוקל להוסיף מילה “מוכרת” כל לילה כדי שזה לא יפריע לעדכונים השוטפים של האתר.
    יהיו עוד כאלה, ולו רק בגלל שבאמת לא כולם מכירים את המילים האלה, גם כדי שיוכלו לקשר אל המילים האלה בערכים עתידיים, וגם בגלל שהאתר בכל זאת מתיימר להיות מאגר סלנג. מי אני שאחליט מה מוכר מספיק ומה לא? אני, מבחינתי, הכרתי את צלתוק עוד מלפני חמש שנים אז מה זה נותן לי?
    אני מנסה להכניס את המילים האלה למאגר, ומנסה שזה יהיה בצורה מספיק עדינה.
    מקבלת, מיכל?

    ציון תגובה: 0

הוספת תגובה