נע ונָּד

(הצבעות: 56)

פורסם ב-2011-02-10 – 19:30 | מאת

אדם המשחרר נפיחה תוך-כדי תנועה על מנת שלא יאכנו את מקור הריח.

– “איציק הוא תמיד אשם. אתה לא שם לב שכל פעם שנהיה קצת חם בחדר הוא מסתובב?”
– “כן, הוא ממש נע ונד. אתה צודק.”

נתרם ע”י: עמית.

  1. 13 תגובות על ”נע ונָּד“

  2. 2011-02-13, 08:40

    מאת Diftong

    מישהו הולך להסביר לי מהיכן הדגש?

    ציון תגובה: 0
  3. 2011-02-13, 09:20

    מאת R.G

    אה, כמובן! זה נע וָנד! כלומר, ה-ו’ בולעת שם את ה’ הידיעה!

    וברצינות, אני רוצה להוסיף שגם “נד” בביטוי המקורי מקומצת, ובמעמד זה הקמץ לא יכול להיחשב קמץ קטן (ודומני לי שלזו הכוונה – נֹאד או נוֹד).

    ציון תגובה: 0
  4. 2011-02-13, 09:29

    מאת R.G

    “דומנילי” – אולי מישהו מוכשר יצליח לדרבן את זה.

    ציון תגובה: 0
  5. 2011-02-13, 09:49

    מאת אסף שגיא

    אני חושב שאני אמנה את R.G להיות המנקד”ר של האתר =)
    R.G, צור קשר איתי במייל בבקשה?

    ציון תגובה: 0
  6. 2011-02-13, 10:12

    מאת Diftong

    אר.ג’י.,
    לא בולעת ולא נעליים. לא הייתה שם ה”א הידיעה מעולם. (חוצמזה, לא הבנתי אם אתה מסכים עם השאלה או עונה תשובה)
    אגב, אין לי מושג איך אמורים לבטא את הערך הזה. (אם בכלל)

    ציון תגובה: 0
  7. 2011-02-13, 10:26

    מאת R.G

    דיפטונג, זו כמובן היתה בדיחה גמורה (ודאי שאינה, ו’ חיבור לעולם לא בולעת את ה’ הידיעה, כמובן, ובין כה וכה לא יתכן יידוע לפני פועל. אולם התנועה a שבמבנה הזה מזכירה את אותיות השימוש בכל”ם שנוהגות כך בד”כ כשהן בולעות את היידוע). סליחה שלא הובנתי, חשבתי שאני משדר על אותו גל.

    א”ש, אני מוחמא מאד שטירון מושתן שכמותי זוכה כבר לאמון המערכת. יצרתי.

    ציון תגובה: 0
  8. 2011-02-13, 12:12

    מאת Diftong

    אר. ג’י., נחמד לדעת שיש עוד אנשים המריצים דאחקות על כללי ניקוד דמיוניים.
    לא כל טירון הוא מושתן. מספיק לכתוב משפט חסר פשר המכיל מלים גבוהות שעושה רושם שהן בעלות תוכן בלשני כדי לקבל הצעה כזאת מהא”ש.
    א”ש, no offense.

    ציון תגובה: 0
  9. 2011-02-13, 13:10

    מאת R.G

    לא הבנתי אם אני מותקף, או שזו סתם הנימה הכללית שבילבלה אותי. מה שאמרתי היה לדעתך חסר פשר? ואיפה היו כאן מושגים שלא יובנו להדיוטות?

    אני אשמח להסביר אם משהו לא היה מובן, או להבין היכן אתה חולק עלי כדי שאוכל להגן על עצמי או להסכים איתך.

    ציון תגובה: 0
  10. 2011-02-13, 14:05

    מאת Diftong

    אר. ג’י., לא תקפתי אותך. כדי לתרץ מדוע לא הבנתי את הבדיחה in the first place, טענתי שזה לא נפוץ לצחוק על דברים כאלו.
    לגבי ההמשך: הטענה היא שמכיוון שא”ש אינו יודע לנקד, אז כל מי שמנסח משפט דוגמת “דגש באות שאינה בגד כפת הוא דגש חזק” ייראה לא”ש מועמד ראוי לתואר הנכסף של נקדן האתר.
    אני מתנצל אם נפגעת מדבריי.

    נ.ב. האם שמך האמצעי הוא P?

    ציון תגובה: 1
  11. 2011-02-13, 14:24

    מאת R.G

    אוקי, הכל הובן. תודה.

    נ.ב. אני מבין שזו התנועה הפייסנית משניכם שענתה לי עכשיו.

    (כן, חלש… לא מצאתי דרך להתעלות לאותה רמה.)

    ציון תגובה: 0
  12. 2011-02-13, 14:35

    מאת עקוב אחרי

    http://www.dorbanot.com/23793

    ציון תגובה: 0
  13. 2011-02-13, 22:57

    מאת אסף שגיא

    דיפתונג, הבחור השאיר עלי רושם חזק והעמיד אותי על טעותי. כמו כן, נראה שהוא ירצה לעזור פה ושם לתקן שגיאות.

    ציון תגובה: 1
  14. 2011-02-28, 14:29

    מאת ErezB

    לגופו של ערך – אני חושב שכדאי להבחין בין
    נע ונד – המנומס שתופס מרחק ואז משחרר, לבין
    נד ונע – מי שמשחרר ואז מתרחק מאזור הפשע.

    ציון תגובה: 1

הוספת תגובה