ארוחת בוקר א-לה-בורדולייז

(הצבעות: 98)

פורסם ב-2009-02-11 – 09:02 | מאת

מהלך מיני מוזר אשר מבוצע על הנקבה כחלק מהקדימין או תוך כדי אקט המשגל. לא לבעלי לב חלש.

המלה מתורגמת מהצירוף הלועזי “Bordelaise Breakfast” (או למקפידים: Petit Déjeuner à la Bordelaise) ומתארת מהלך אשר בו האשה שוכבת לצד המיטה כאשר עכוזה מונח על שולי המיטה, ושכמותיה על הרצפה ברגליים פסוקות לרווחה – הצד המעניק פותח לתוכה שתי ביצים, בייקון ויש המערבים גם מרית (ספטולה).

מבוסס על הדמיון המצלולי בין Bordelaise (בת איזור Bordeaux בצרפת) לבין המלה Bordel (בית זונות בצרפתית).

“ואה ואה אחי, הייתי יום שלישי בקורס המאהבים הלטיניים במתנ”ס והמדריך הדגים לנו “ארוחת בוקר א-לה-בורדולייז” על דוגמנית חיה – היה נדיר”

– “מאמי , היום עושים מה שאני אוהב טוב ?”
– “מה אתה אוהב, מאמי?”
– “ארוחת בוקר א-לה-בורדולייז, ואני מקווה שגילחת!”

נתרם ע”י: ARI BANKS.

  1. 32 תגובות על ”ארוחת בוקר א-לה-בורדולייז“

  2. 2009-02-11, 09:40

    מאת A guy to the matter

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ענקעצומדהימטורף. לא הכי שמיש/נפוץ, אבל אונס אותך לצחוק.

    ציון תגובה: 0
  3. 2009-02-11, 09:46

    מאת wildernesscat

    מאיפה הבאת את הקישקוש הזה? גוגל לא מוצא את המושג הלועזי בשום מקום.

    ציון תגובה: 0
  4. 2009-02-11, 12:45

    מאת Anonymous

    צ’מעו חברייה.. האתר הזה מתדרדר.
    לא שאני נגד פלורליזם חלילה, זה רק ש-

    1.הביטוי הנ”ל אזוטרי ומסובך להגייה.
    2. הפעולה שהוא מתאר לא שייכת לתחום הזוגיות וספק אם לתחום הסקס. הוא בא היישר מעולם הפורנו ולדעתי הוא פוגעני ומשפיל.

    אני מציע להוסיף מנגנון Flag למילים וצפייה בהם בהסכמה, לא בעמוד הראשי.

    ציון תגובה: 0
  5. 2009-02-11, 12:45

    מאת רן

    גם לא הבנתי
    גם לא מצאתי
    וגם נשארתי חרמן.

    בקיצור, לינק או תיקון, כי אחרת זה בלב”צת

    ציון תגובה: 0
  6. 2009-02-11, 12:53

    מאת Pigulim

    וואו, אחינו – פוררת אותי מצחוק!
    אני חושב שהגזמתם קצת – זה נכון שהביטוי איזוטרי, אבל בטח שהוא שייך לתחום הסקס… פורנוגרפיה היא לא חלק מעולם הסקס? ו”מסובך להגייה”?? נו, באמת…

    ציון תגובה: 0
  7. 2009-02-11, 13:14

    מאת נמי

    מי אוכל ביצים נוזליות?

    ציון תגובה: 1
  8. 2009-02-11, 13:59

    מאת שיר

    LOL
    ענק

    ציון תגובה: 1
  9. 2009-02-11, 15:16

    מאת מישהו שחושב לא לבקר כאן יותר

    הגיע הזמן שהמערכת כאן תפסיק לפרסם ביטויים רדודים ופורנוגרפיים כמו זה.
    קצת רמה רבאק.
    התחלתם יפה אבל האתר הזה מזדהם…

    ציון תגובה: 0
  10. 2009-02-11, 15:46

    מאת אסף שגיא

    אני לא חושב שיש באתר מספיק דברים כדי להעליב בן אדם.
    הביטוי דבילי, אני מסכים. ההצבעות מדברות בעד עצמן.

    ציון תגובה: 0
  11. 2009-02-11, 18:21

    מאת זה לא עסק

    כן ההצבעה מדברת בשם עצמה. אסף שגיא תשקול לסנן או להסתיר מילים כאלו ויפה שעה אחת קודם!

    ציון תגובה: 0
  12. 2009-02-11, 19:07

    מאת שיר

    מה הקטע עם ההתחסדות? אל תסנן, יש מקום להכל.

    ציון תגובה: 0
  13. 2009-02-11, 19:09

    מאת Shayke

    עכשיו ראיתי שהתגובה שלי מקודם נכתבה כמשתמש אנונימי ולי, אין כל כוונה להסתתר.

    על אותו משקל של הביטוי אליו אנחנו מגיבים, קיימות גם מילים כמו “ערנבים” או “חצילים”.

    אני לא אומר שהביטויים האלה לא קיימים או שלא ראוי להשתמש בהם. הבקשה שלי היא לא לראות אותם פה. הם מורידים את האתר לזנות.
    מוטב היה לגנוז אותם ולא לחכות לראות איך הקהל יגיב.

    ציון תגובה: 0
  14. 2009-02-11, 20:38

    מאת אורי שומרוני

    תוקנה הלועזית למי שחיפש, ונוסף הסבר אטימולוגי.
    יום טוב והמשך קריאה מהנה.

    ציון תגובה: 0
  15. 2009-02-11, 21:54

    מאת A guy to the matter

    “הם מורידים את האתר לזנות”? בשיא הרצינות – על מה אתם מדברים? אתה יודע בכלל מתי אמורים להשתמש בממרה “מוריד לזנות”?
    למה האתר אמור לצנזר? כמו ש”ערנבים” או “חצילים” לא צונזרו (ולא ראיתי ששם היה לך כ”כ הרבה מה להגיד, שייקה…), למה האתר אמור לצנזר מילים שעשויות, אולי, לפגוע במישהו? האתר והנהלתו חתומים על הגנה על נפשו הרכה של הציבור הרחב, או על עריכה ופרסום של ערכים אותם הגולשים מחשיבים כביטויי עגה חדשים ששווה לכל נפש להכיר?
    מי שנוטה להיפגע בקלות, ערכים המסומנים ב”סקס וזוגיות” – סביר להניח שלא יתאימו לו… מי שמחפש לראות מה יש כאן, ואז להחליט אם זה מתאים לו או לא – לא צריך למצוא שום בעיה כאן. לא? למה להפוך כל דבר לקשה…

    ציון תגובה: 0
  16. 2009-02-11, 22:16

    מאת שחר

    a guy to the matter, אל תיתמם!
    ברור שרוב הצופים מחוברים לאתר דרך RSS או עוקבים אחרי הפרסומים באתר הראשי. זה הרי בלוג.
    אם יהיה “ענף נפרד” למילים שהוגדרו פוגעניות, או אם יהיה מנגנון “דגל” דומה לאתרים כמו youtube, בו נוכל, אנו הצופים, להזהיר את מי שחשקה נפשו בחידודי לשון, אך לא בגסויות וגזענות, להזהיר את הבאים אחרינו, האם אתה לא מסכים שזה יהיה לטובת הציבור?

    ציון תגובה: 0
  17. 2009-02-11, 23:12

    מאת נועה

    צריך לשים את זה בקטגוריה “מגעיל”, בנוסף (אם לא במקום העלק-סקס וזוגיות). ביטויים כמו זה לא תורמים כלום חוץ מלהשאיר טעם רע בפה, וכבר היו פה עוד כמה מילים שעשו את זה. אני בעד ה”דגל”.

    ציון תגובה: 0
  18. 2009-02-12, 01:38

    מאת Shayke

    תגובה לa guy to the matter-

    אתה צודק, ייתכן והגזמתי אך השימוש בביטוי היה מכוון ומטרתו הייתה להזהיר מפני ההתדרדרות המוסרית של האתר.

    האתר אמנם מתוחזק על ידי חבריו אך הוא מנוהל. הפנייה הייתה להנהלה שמאשרת את התוכן וכן, בין היתר היא גם אחראית לכך שתוכן פוגעני לא יקבל במה.

    בכל אתר תוכן מבוסס גולשים שמכבד את עצמו יש מנגנון לסינון תוכן, במידה והוא חמק מעיני המנהלים.
    זה אגב אותו גוף שקבע כי המילה שייכת לקטגורית סקס וזוגיות, לכן גם על זה אני יכול להתווכח.

    בינינו, הויכוח פה הוא על טעם. מבחינתי נתינת במה לתוכן כזה משמעותה לגיטימציה לאקטים משפילים שכאלה.
    “הפשרות של היום הן הנורמות של מחר”.

    שי.

    ציון תגובה: 1
  19. 2009-02-12, 03:29

    מאת A guy to the matter

    אני לא מתמם, שחר, בכלל לא – גם אני מנוי לעדכוני ה-RSS, אבל מי שנרשם לעדכונים של מילות עגה ומופתע ו/או נחרד לקבל מילים גסות/קשות לעיכול – הוא-הוא זה שמתמם, שלא לומר מתחסד… לא כך?
    נועה, יש אנשים שלהם זה תורם משהו מעבר. למרבה הפלא, לא כל האנשים בעולם כמוך, ותיתכנה תחושות אחרות אצל אנשים שונים לגבי אותו הדבר בדיוק. מה שמשאיר לך טעם רע בפה (וזו בדיחה על חשבונך שאת הזמנת לגמרי בעצמך…) עשוי להשאיר טעם של עוד אצל מישהו אחר. כמו שאמרתי כבר קודם – אם את מעיינת בערכים של מילון עגה, במיוחד מודרנית, ואת מזדעזעת לגלות ביטויים שמותחים/חוצים את גבולות המקובל/נעים/הגיוני – אני חושב שלא ממש הבנת איפה את מעיינת…
    האמת היא שאת הביטוי “הפשרות של היום הן הנורמות של מחר” אהבתי – אני גם מאמין בו. אבל אני לא חושב שאתר זה יכול לקבל אחריות על הפשרות הנעשות בעברית מדוברת בת-ימינו. מבחינה מסוימת, האתר הזה הוא נציג של הבלשנות הסינכרונית, הדסקריפטיבית – הוא מתאר את מה שמתרחש כיום ומאפשר דיון בממצאים, מבלי להכתיב מערכיו ו/או לנסות להשפיע עליהם. אני מבין שהוויכוח פה הוא על טעם, אני פשוט לא רואה איך האתר הזה יכול לקבל עליו אחריות לטעם טוב, רע או אחר. האתר הזה משקף משהו מהמציאות. החלק של העריכה נועד לסנן ערכים שאינם עומדים בקריטריונים של “עגה עברית” (כמו קוויפאבילי, מינגגות וארליך, לדעתי), קרי – שאינם מהווים חריגה מהשפה התקינה, ה”רגילה”, שאינם בשימוש נרחב ו/או שאין בהם צורך למלא אף חסר. האם לערך הזה מגרעה או כמה מהמפורטות לעיל? ייתכן, אבל אם כבר ויכוח – פה, באתר הזה, זה ויכוח עם טעם. וויכוח על טעם, כזה שהוא רע בפה או אחר – שייך אך ורק לכוכבים שפה למעלה, לדעתי.
    ולסיום – סליחה, סליחה על החפירות! ;] למען השד, כבר נמעכו לי הקצוות של האצבעות…

    ציון תגובה: 1
  20. 2009-02-12, 08:01

    מאת אסף שגיא

    כל התגובות פה מעניינות… להלן התייחסותי.

    אין באפשרותי ליצור מנגנון “דגל” כזה. מישהו מכיר תוסף כזה ל-wordpress או מוכן לכתוב לי קוד PHP כזה? ושזה לא יבוא על חשבון הפשטות של הניווט באתר.

    אני שוקל להפוך את הדיון הזה לסקר באתר, לראות מי באמת הרוב. מצד שני, כמו שאמרתי קודם, אני לא חושב שיש באתר מספיק תוכן פוגעני כדי לגרום לאנשים גועל מהאתר. שימו לב: מתוך 712 ערכים, אולי 2-4 מהם באמת זיעזעו את הציבור. זה באמת שווה את הריב ו/או את התכנות שידרוש מנגנון “דגל”?

    אני חושב שמי שמתחיל לקרוא ערך וחש שהוא מתחיל להיות מגעיל, להפסיק לקרוא. אני כמובן משתדל להמעיט כמה שאפשר במילות מגעילות (ותאמינו לי שאני מסנן ללא פחד), אבל הערך הזה לקח כיוון מעניין לתנוחות הסקס – ואין הרבה כאלה בדורבנות. אפילו שזו תנוחה דבילית.

    אסף.

    ציון תגובה: 0
  21. 2009-02-12, 09:48

    מאת עדי

    גם אני חושב שהערך הזה מיותר. הוא לא מגעיל במיוחד, אבל:
    א. לעולם לא ישתמשו בו בשיחה אמיתית.
    ב. אין בו שום משחק מילים! אין חידוש. זה תרגום ישיר.זאת בניגוד לשאר הערכים בדורבנות.

    ציון תגובה: 0
  22. 2009-02-12, 12:47

    מאת jontau

    אני אחרון המתחסדים. באמת, אשכרה האחרון. אין לי עצם קורקטית אחת בגוף, אני אוכל בשר אדם אגב שאני מספר בדיחות על הטבח בדארפור ושוחט שרקנים קטנים חסרי ישע.

    אבל!

    אני מכבד את המדיניות של ההנהלה לשמר את הצביון ה”בלוגי” החופשי של האתר, כלומר – הרבה מילים עם בקרה מינימלית (בכל מה שנוגע לנחיצות או סתם שנינות). אבל הגבול עובר איפשהו. בין אם המילה ראויה, פורנוגרפית, תועבתית or what not, אי אפשר שלא להסכים שהיא פשוט לא קשורה לתכנים ולייעוד של האתר. המושג לא מתיימר להפוך למטבע לשון בסלנג העברי, אין לו איזה כפל משמעות מתחכם, וניכר שהוא אפילו לא סתם איזו בדיחה פרטית…
    לא בהכרח פסול, קצת בהכרח מגעיל – אבל בשורה התחתונה, סתם לא קשור.

    ציון תגובה: 1
  23. 2009-02-12, 12:56

    מאת A guy to the matter

    או! – ב-די-יוק. אף שהוא מצחיק בטירוף – לא בדיוק “ביטוי סלנג”…

    ציון תגובה: 0
  24. 2009-02-12, 15:42

    מאת נועה

    בחור לעניין, אני מבינה מה אתה אומר, אבל אתה רואה שהמונח בכל זאת מעורר כאן ויכוח. משמע, אני לא היחידה שמצאה אותו סר טעם לחלוטין (אם כי “לא תורמות בכלום” היתה בחירת מילים לא מאוד מוצלחת, כוונתי היתה בערך למה שנאמר בתגובתו של jontau). לא אמרתי לא לאשר מילים מסוימות. הכל צריך להיות כאן. כן אמרתי שאני בעד מנגנון אזהרה שנסמך על דעת ורוב של גולשים, מתוך הנחה שמה שמפריע לאחד כנראה מפריע ליותר מאחד. אם זה מהלך מורכב טכנית מבחינת אסף, או לא כזה נחוץ מבחינת שאר הגולשים, באמת שאני יכולה לחיות גם עם זה, אבל אני חושבת שזה מנגנון שכן יש לו מקום כאן.

    ציון תגובה: 0
  25. 2009-02-12, 16:52

    מאת maya567

    אני עם שייקה פה.
    תיאור דוחה, וה”ביטוי” ממש לא קשור לסלנג. סתם גועל לשם גועל.

    ציון תגובה: 0
  26. 2009-02-13, 01:55

    מאת jontau

    “מנגנון האזהרה” או אופציית הflagging הייתה ונשארה שיקול הדעת של מנהלי האתר, באשר לאילו מילים נכון שיראו אור ואילו לא. לא חסרים מונחים מיותרים/סרי טעם באתר (אלוהים יודע שגם לי יש איזו מילה או שתיים לא הכרחיות במיוחד), ואני חושב שזאת הגדולה שלו. אפילו עם ה”פרסום” הוא עדיין נשאר משהו מאוד אינטימי וקהילתי, שכל אחד יכול להעשיר אותו ככל העולה על רוחו. לדעתי יש כאן תקדים מסוכן, שאפשר וצריך לגדוע אותו בעיבו.
    אבל זו רק דעתי…

    מעבר לכך, אי אפשר להתווכח שדורבנות הוא מה שהשפה העברית הייתה צריכה כל הזמן הזה. אתם תראו, עוד ילמדו עלינו באוניברסיטה עוד 30 שנה.

    ואני עדיין מחכה לשמוע מישהו אומר “תפיל” ברחוב!!

    ציון תגובה: 0
  27. 2009-02-19, 13:08

    מאת InbalSH

    אני מסכימה עם זה שספק אם אי פעם ישתמשו בביטוי הזה בשיחה (אולי אגב דרינקים בדאנג’ן ביפו) ואני מסכימה עם זה שהביטוי הזה לא עברי ולא בטיח – הוא באמת סתם צורת תרגום ישיר ולא מוצלח. אם יש סיבות להוריד אותו או לצנזר אותו – אלו היחידות.

    לגבי הגועל – הפוריטניות פה ממש מגוחכת. אף אחד כאן לא מתחת לגיל 18, מי שיש לו בעיות עם לשמוע על דברים חדשים (דוחים ככל שיהיו) – זה לא האתר עבורו! אף אחד לא סיפק לכם כאן תמונה או סרטון, זה בסה”כ תיאור מילולי. דווקא נוודי אתר זה אמורים לדעת להתמודד עם כאלו טוב יותר מכולם. יש סלנג מגעיל ויש אקטים מגעילים בעולם.
    *העולם הוא מקום מגעיל!*

    הצעת הסקר היא הצעה טובה כי אם יתברר שישנם 3 אנשים מזועזעים באתר, הבעיה כנראה כולה שלהם, ואם יש 30 כאלו – אולי כדאי לשקול את עניין הדגל כדי להרגיע את הרוחות.
    צנזורה באתר כזה, לעומת זאת, נראית לי ממש לא במקום. עברית היא עברית היא עברית (ואני שוב חוזרת ומודה שביטוי העגה הנ”ל אינו עברית, אך הדיון הזה מתפרש מעבר לגבולות הבורדולייז).

    יומקסים לכולכם :-)

    ציון תגובה: 0
  28. 2009-03-09, 09:29

    מאת A guy to the matter

    ענבלש, יש לי הצעה מרגשת עבורך – התנשאי לי?
    (או שלפחות תפגשי איתי ל…ארוחת בוקר…)

    ציון תגובה: 0
  29. 2009-04-09, 08:55

    מאת A guy to the matter

    לא, ענבלש, אני רציני! אני מוכן לתקופת אירוסין ארוכה, בכיף, ואפילו יש באתר מקצוען-חתונות מוסמך. מה את אומרת?

    ציון תגובה: 0
  30. 2009-09-14, 22:30

    מאת לא מתלהב

    מה זה החרא הזהההההההההההההה?!

    ציון תגובה: 0
  31. 2010-01-18, 23:07

    מאת חבל התענ"ח

    אהבתי.
    חימשתי.
    ביצעתי.

    ציון תגובה: 0
  32. 2010-04-01, 09:11

    מאת כפרה

    ראיתם את המתיחה לכבוד 1 באפריל?

    ציון תגובה: 0
  1. 1 טראקבקים

  2. Oct 24, 2010: דורבנות - חֵשֶׁק לא קונבנציונאלי

הוספת תגובה